Menu Sluiten

Klachtenregeling en gedragscode

EHBO-vereniging Nuenen c.a. wil verantwoord en met respect omgaan met klachten en ongewenst gedrag, mocht hier onverhoeds sprake van zijn.
Wanneer u een klacht heeft naar aanleiding van het gedrag van een van onze vrijwilligers of met betrekking tot onze verleende diensten, kunt u een bericht sturen naar info@ehbonuenen.nl

Dit bericht hoort minimaal te bevatten:
– Naam, adres, e-mailadres en telefoonnummer van de klager;
– De datum, locatie en tijdstip van het gebeurde;
– Informatie over wat is voorgevallen.

Afhankelijk van de situatie wordt uw klacht behandeld binnen de vereniging of door een onafhankelijke vertrouwenscontactpersoon van buiten EHBO-vereniging Nuenen c.a.
Meer informatie vindt u in onze klachtenregeling.
(Klik op de link om deze in te zien of te downloaden).

Om zo veel mogelijk respectvol en verantwoord gedrag te waarborgen, hanteert EHBO-vereniging Nuenen c.a. een gedragscode voor iedereen die bij de vereniging betrokken is.
(Klik op de link om deze in te zien of te downloaden).

Mocht er onverhoopt toch sprake zijn van ongewenst gedrag, dan vinden wij het belangrijk dat mensen terecht kunnen bij een vertrouwenscontactpersoon die onafhankelijk is, en weet hoe het beste ondersteuning te bieden.

Onze vertrouwenscontactpersonen staan daarom buiten de vereniging:
– Bastiaan Nab
– Desi Kardinaal

Beiden zijn werkzaam bij LEVgroep Nuenen en te bereiken via tel. 040 283 1675 (Op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur). Dit is het algemene telefoonnummer, vraag gerust naar contact met de genoemde vertrouwenscontactpersonen.